Новини

30 Березень 13:02
НА КРОК БЛИЖЧЕ ДО СПОЖИВАЧІВ
НА КРОК БЛИЖЧЕ ДО СПОЖИВАЧІВ

Під головуванням начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області Володимира ЄЩЕНКА, спільно з Департаментом економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації  29.03.2018 року було проведено семінар в режимі відеоселекторної наради для працівників консультаційно-інформаційних служб «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань захисту прав споживачів.

У нараді взяли участь Віктор ОВРАМЕНКО – заступник начальника управління розвитку споживчого ринку та підприємництва Сумської ОДА, Володимир КОНЬОК – головний спеціаліст відділу торгівлі управління розвитку споживчого ринку та підприємництва Сумської ОДА, начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області Алла СТЕПАНЕНКО,  начальник відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради Олег ДУБИЦЬКИЙ, головний спеціаліст цього відділу Тетяна ГОРБАТЕНКО, а також посадові особи, відповідальні за роботу «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ» з 19 районних державних адміністрацій Сумської області. Участь у нараді прийняли і представники з органів місцевого самоврядування міст обласного значення та окремих ОТГ області.

«ГАРЯЧІ ЛІНІЇ» з питань захисту прав споживачів при районних державних адміністраціях утворені в рамках виконання Сумською обласною державною адміністрацією Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р.

 «Для того, щоб ефективно захищати права споживача, треба навчитися комунікувати з кожним із них. Кожен із нас має навчитися поставити себе на місце громадянина, який до нас звернувся», - наголосила Алла Степаненко.

«Бюрократичні відписки і формальне відношення до проблем споживачів повинні залишитись у минулому та поступиться швидкому і професійному реагуванню на запит», - зазначив Олег ДУБИЦЬКИЙ.

Аналогічні «ГАРЯЧІ ЛІНІЇ» рекомендовано створити також органам місцевого самоврядування, в тому числі при новостворених ОТГ. Адже завдання таких «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ» – це вирішення більшості проблемних питань на місцях: оперативно відреагувати на скаргу або звернення споживача та забезпечити належний захист його прав на місцевому рівні.

Отже, ми ще на один крок стали ближче до споживачів. Користуючись нагодою, додаємо номери телефонів консультаційно-інформаційних служб «ГАРЯЧА ЛІНІЯ».

 

Поділитися:
Записатись на прийом
Подати скаргу