Новини

22 Січень 12:11
Реєструвати сільгосптехніку будуть управління Держпродспоживслужби
Реєструвати сільгосптехніку будуть управління Держпродспоживслужби

Реєструвати та знімати з обліку трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожно-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарську техніку, інші механізми будуть територіальні органи Держпродспоживслужби.

Питання відомчої реєстрації врегульовано постановою Кабміну від 16 січня 2019 № 19.

Держпродспоживслужба також уповноважена створювати та вести електронний реєстр суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю тракторами, самохідними шасі, сільськогосподарською технікою і іншими механізмами.

Продавці машин, які включені до електронного реєстру, можуть їх не реєструвати за умови оформлення актів прийняття-передачі (якщо це стосується підприємства-виготівника) або договорів купівлі-продажу (якщо це стосується іншого суб'єкта господарювання). Такі суб'єкти під час продажу машин видають власнику номерний знак "Транзит", строк дії якого складає 10 діб.

Власник машини, придбаної у таких суб'єктів, представляє для реєстрації оригінал акту прийняття-передачі машини або договору купівлі-продажу і номерний знак "Транзит".

Також територіальні органи Держпродспоживслужбы прийматимуть теоретичні та практичні іспити, видаватимуть і обмінюватимуть посвідчення тракториста-машиніста.

Для обміну посвідчення без складання іспитів не потрібно підтверджувати управління машинами протягом останніх 12 місяців, але для відкриття нової категорії потрібно пред'явити диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.